Уміння запам'ятовувати слова або поняття, що не мають звичних смислових асоціацій і прив'язок – це хороші вправи для пам'яті. Запам'ятовуючи незнайомі слова, дитина будує нові асоціативні ряди, не просто розширює варіативний ряд – вчиться дивитися на питання по-іншому, а відповідно і вирішувати його різними способами. Така гнучкість мислення є дієвою, застосовується практично у всіх областях і вже точно стане в нагоді дитині, яка незабаром змінить статус дошкільника на учня загальноосвітньої школи.
Практична користь колективних занять англійською також відчутна в процесі адаптації дитини до навчання в школі. Оскільки заняття англійською у дошкільнят проходять в невеликій групі по 4-6 осіб, вони набувають комунікативних навичок в приємній ігровій обстановці. Уміння дитини диференціювати інформацію і мислити на двох мовах сприяє пластичності психіки, умінню адаптуватися і знаходити спільну мову в колективі не тільки на вербальному, а й на поведінковому рівні.
Англійська для дітей – захоплюючє і приємне проведення часу, всі нові знання і навички дитина отримує в ігровій формі. Використання барвистих ілюстрацій, інтерактивних презентацій, різноманітного відеоряду із певної тематики уроку з озвучуванням на англійській мові, пальчикових ігор, віршиків, пісеньок під час занять забезпечують чудові результати.
Принципово важливі моменти, яких ми дотримуємося у своїй діяльності:
- Природність – інтерактивні методи і правильно організовані заходи забезпечують легкість, відсутність навантажень і негативу.
- Послідовність – від простого до складного.
- Терпіння і наполегливість – якщо дитина раптом негативно сприйняла конкретну методику, підбираємо інші методи, які більше зацікавлять дошкільника.
- Індивідуальний підхід – уроки проводяться з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей учнів, що сприяє зростанню успішності навчання.
На групових та індивідуальних заняттях викладачі створюють доброзичливу емоційно позитивну атмосферу, що дозволяє встановити контакт з дитиною, створити обстановку довіри і порозуміння та забезпечити продуктивну роботу кожного учня, мобілізувати його здібності, схильності і інтереси на шляху до досягнення важливої мети – оволодіння англійською.
Чекаємо на Вас, маленькі поліглотики!)